Splošni pogoji poslovanja 2018-10-10T10:04:43+00:00

Splošni pogoji

 

Ti splošni pogoji spletne trgovine satyajoga.si, ki jo upravlja Mojca Koražija s.p., Celovška cesta 149, 1000 Ljubljana, davčna številka 69914460 (ni zavezanec za DDV), matična številka 8283966000 (v nadaljevanju: prodajalec) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Uporaba spletnega mesta prodajalca satyajoga.si je pogojena s temi splošnimi pogoji poslovanja, kot tudi z vsakokrat veljavnimi predpisi Republike Slovenije na področju e-poslovanja. S svojo registracijo oz. oddajo spletnega naročila uporabniki izrecno soglašajo z njihovo vsebino in vstopajo v pogodbeno razmerje s prodajalcem ter potrjujejo, da so sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega pogodbenega razmerja. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila, pri čemer je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine satyajoga.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Opredelitev pojmov

UPORABNIK je vsaka fizična in pravna oseba ter vse fizične osebe, ki v imenu pravne osebe uporabljajo spletno trgovino satyajoga.si.

PRODAJALEC je Mojca Koražija s.p., ki na spletnem mestu satyajoga.si opravlja dejavnost spletne trgovine.

IZDELKI so stvari in storitve, ki jih v spletni trgovini ponuja prodajalec.

Prijava

Uporabnik se obvezuje, da se ne bo poskušal prijaviti oz. uporabljati spletno trgovino pod imenom tretje osebe.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta ali telefon),
  • bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Uporaba

Uporabnik sme uporabljati spletno mesto satyajoga.si, storitve, podatke ter informacije na njemu, le za namene, za katere je ta namenjena. Spletno mesto ni namenjeno za kakršnekoli druge namene, kot so sistematično zbiranje podatkov na spletnih straneh; bodisi ročno, bodisi programsko, “vdiranje v spletno stran”, ipd.

Uporabnik se obveže, da spletnega mesta satyajoga.si ne bo uporabljal zlonamerno. Prodajalec ima pravico uporabniku, za katerega obstaja utemeljen sum, da se iz njegovega internetnega priključka izvajajo določene mrežne aktivnosti s ciljem zasičenja omrežne povezave in/ali preobremenitve internetnega omrežja ali spletne strani prodajalca ter ogrožajo varnost in/ali delovanje računalnikov oz. opreme prodajalca ali računalnikov tretje osebe, nemudoma in brez predhodnega opozorila prekiniti povezavo, odvzeti uporabniško ime in geslo ter onemogočiti dostop do spletne strani, dokler kršitev ni odpravljena. Prodajalec lahko tudi sicer brez razloga ali opozorila ter obenem brez obrazložitve odvzame dostopne pravice kateremukoli uporabniku.

Naročilo

Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Prodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Načini plačila

Prodajalec omogoča plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, po povzetju, PayPal ali s kreditno kartico Visa, Mastercard, Amex, Discover.

Račun

Prodajalec po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva.

Cene

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (prodajalec ni zavezanec za DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod pogoji, opredeljenimi s temi splošnimi pogoji poslovanja.

Postopek nakupa

  1. Izbor izdelka

Izdelek, ki ga kupec želi kupiti, je potrebno dodati v spletno nakupovalno košarico tako, da se ga poišče:

  1. V katalogu izdelkov spletne trgovine Satya Yoga.

Dostop do vsebine košarice je mogoč v vsakem trenutku s klikom na ikono košarice na desnem zgornjem robu strani.

Naročilo postane veljavno, ko ga kupec odda.

  1. Oddaja naročila

Naročilo se odda v treh korakih:

  1. V prvem koraku so v košarici na pregled vsi naročeni izdelki, cene in znesek dostave. Količino naročenih izdelkov je mogoče spremeniti z vpisom nove količine, izdelek pa je možno odstraniti iz košarice s klikom na križec.
  2. Naslednji korak nakupa predstavljajo kliki na gumb “nadaljuj«, kjer se vpisuje podatke o plačniku dostavi ipd.
  3. Oddajo naročila se potrdi s klikom na gumb »Kupite sedaj«.
  1. Oddaja naročila

Po oddaji naročila prejme prodajalec obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec nato naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo zaključi. Dobavni rok izdelkov, ki jih ima prodajalec na zalogi v lastnem skladišču, je praviloma 3 delovne dni po prejemu plačila.

Preko elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih izdelkov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne-dobave izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.

  1. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Prodajalec v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v omenjenem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po elektronski pošti na naslov info@satyajoga.si.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, kupec pošiljko zavrne dostavni službi. Morebitne dodatne stroške preklica naročila nosi kupec.

Pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (potrošnike). Pravne osebe, ki želijo prejeti račun, izstavljen na pravno osebo, morajo to sporočiti prodajalcu na elektronski naslov info@satyajoga.si in sicer najkasneje do trenutka odpošiljanja izdelkov.

Če kupec želi izstavitev računa na pravno osebo, se šteje, da sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika glede na fizične osebe (potrošnike) je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam je omogočeno le vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev in napak na izdelkih. Pravne osebe namreč nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo ti splošni pogoji poslovanja, z razliko od zgoraj navedene možnosti odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti dan po dnevu prevzema izdelkov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na elektronski naslov prodajalca info@satyajoga.si.

V primeru odstopa od pogodbe vrne potrošnik prejeti izdelek po pošti na naslov prodajalca na lastne stroške.

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) oz. od prevzema vrnjenega izdelka, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Pravico do zamenjave izdelkov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določbe ZVPot.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na izdelku samem.

Kupec kot potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki mora natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko pretečeta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na izdelku oz. nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Za ostale pravice in obveznosti v zvezi s stvarnimi napakami se neposredno uporabljajo določbe ZVPot in Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju OZ).

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave so obračunani po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in vključujejo tudi stroške provizije Pošte Slovenije in stroške zavarovanja embalaže oz. zavarovalne embalaže. Njihov znesek je odvisen od velikosti in teže naročenih izdelkov, kupca pa se s tem stroškom seznani ob izboru izdelka oz. ob oddaji naročila.

Uporaba izdelkov

Prodajalec vse izdelke, če ni drugače določeno, ponuja v prodajo zgolj za lastno uporabo. Prodajalec za kakršnokoli drugačno uporabo ne odgovarja. Tako ne odgovarja za morebitno zaužitje izdelka, nanos izdelka na sluznice in podobno, če izdelek ni temu namenjen.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnem mestu satyajoga.si.

Kljub temu pa se lahko, zaradi razmer na mednarodnem trgu (in mednarodnih dobaviteljih) in zaradi narave izdelkov, njihove lastnosti, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec na spletnem mestu ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Uporabnik uporablja podatke na prodajalčevem spletnem mestu na lastno odgovornost. Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe podatkov in/ali storitev na prodajalčevem spletnem mestu oz. zaradi morebitnih napak ali netočnih podatkov, ki bi se znašli na spletnem mestu prodajalca.

Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko pri uporabniku nastale zaradi morebitnih tehničnih težav ali prekinitev delovanja.

Prodajalec zagotavlja ustrezno opremo le na svojem spletnem mestu in nikakor ni odgovoren za kakršnekoli nepravilnosti ali nezakonitosti, ki bi nastale zaradi neustrezne opreme ali ravnanja uporabnika.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu s 46. členom OZ. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oz. sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Povezave na druge spletne strani

Nekatere povezave s spletnega mesta satyajoga.si lahko vodijo na druge spletne strani, ki jih prodajalec ne upravlja, ne kontrolira niti ne preverja njihove vsebine. Prodajalec ponuja te povezave uporabniku le kot koristen dodatek. Navedene povezave na druge spletne strani ne predstavljajo odobravanja izdelkov, storitev ali informacij s strani prodajalca in ne pomenijo nobenih povezav med prodajalcem in upravljavci teh povezanih spletnih strani.

Avtorske pravice

Vse avtorske pravice na spletnem mestu satyajoga.si (vključno z vsemi slikami, fotografijami, animacijami, videi, glasbo, tekstom in datotekami) so izključna lastnina prodajalca.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prizadeva si tudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zato prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Končne določbe

Prodajalec lahko spreminja te splošne pogoje poslovanja brez predhodnega soglasja uporabnikov.

Ti splošni pogoji veljajo od 1.10.2018.